wtorek, 17 września 2013

Zastosowanie profili elewacyjnych na zewnętrzej elewacji budynku.

Oczekiwałem nie tylko wykonania remontu, czekałem na zagwarantowanie mi, efektów wizualnych, znacznie poprawiających dotychczasową estetykę zewnętrzną tej nieruchomości. Zgłosił się do mnie zleceniobiorca, posiadający doświadczenie w dziedzinie jaką są styropianowe profile elewacyjne, słyszałem o nich wiele dobrego, jednak aż tak udanej współpracy, nie zakładałem.

Nie chce oszukiwać, że przede wszystkim chodziło mi o poprawienie estetyki okien na pierwszym piętrze, a także na nowo zastosowanie gzymsów. Słyszałem, że wyszły coś z mody, jednak tak naprawdę, to nie miałem jeszcze przyjemności spotkać się z kimś, kto w nowo powstałej nieruchomości, postanowił je zastosować według znanego nam wszystkim przeznaczenia.

Nie czuje się w żaden sposób indywidualista, chciałem by elewacja zewnętrzna budynku, rzucała się w oczy, przez co wzrośnie zainteresowanie, na nieruchomość w aspekcie jej ewentualnego wynajęcia. Wszystko uzależnione jest od czasu remontu, jaki obecnie wykonuje, lecz wątpię, bym wykonał go jeszcze w tym roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz